portfolio

Portfolio54

TARTALOM

  1. Önéletrajz
  2. Portfólióm célja
  3. Tanítói hitvallásom
  4. Iskolai végzettségeim
  5. Továbbképzések, szemináriumok
  6. Véleményezések, tankönyvelemzések
  7. Kitüntetés
  8. Szemelvények az iskolai életből
  9. A 2012/2013-as tanév
  10. A 2013/2014-es tanév
  11. Tanulói alkotások
  12. Önértékelés

ISKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

ÖNÉLETRAJZ

RIN_0535_pp

Név

Szilágyi Mária
Személyi szám *************
Lakcím **************** **** *
e-mail cím *********@gmail.com
Telefon ***/***-***
Tanulmányok  

ID. KOVÁCS GYULA ÁLTALÁNOS ISKOLA MORAVICA – 1979

 

TESTVÉRISÉG EGYSÉG EGYSÉGES OKTATÁSI-NEVELÉSI KÖZÉPISKOLA TOPOLYA – 1981

 

PEDAGÓGIAI AKADÉMIA SZABADKA – 1983

 

ÚJVIDÉKI EGYETEM

PEDAGÓGIAI AKADÉMIA SZABADKA – osztálytanító (1986)

 

SZAKVIZSGA – 1989

 

ÚJVIDÉKI EGYETEM

MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR SZABADKA – diplomás tanító (2011)

 

 

ÚJVIDÉKI EGYETEM

MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR SZABADKA – tanító – mester (2012)

 

Képesítés tanító – mester
Előző munkahelyek  

Vuk Karadžić Általános Iskola Krivaja

 

Csáki Lajos Általános Iskola Topolya

 

Bambi Iskoláskor Előtti Intézmény Topolya

 

Jelenlegi munkahely Id. Kovács Gyula Általános Iskola
Székhely Bácskossuthfalva
Cím Táncsics Mihály u. 2
e-mail cím iskomor@stcable.rs
Telefon 024/741-026
Számítógép-ismeret

 

MS Office (Word, Excell, PowerPoint), internet, mimio, Smart interaktív tábla kezelése

 PORTFÓLIÓM CÉLJA

  

Tanítói portfólióm elkészítésének célja, hogy bemutassam tanítói szakmai munkám legfontosabb dokumentumait.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

TANÍTÓI HITVALLÁSOM

  

Mi a tanári hitvallásom? Vallom, hogy minden ember, így minden gyermek egyenlő, ezt mindenképp szem előtt tartom pályám során. A tudás mellett értéket is szeretek közvetíteni a diákoknak. Nemcsak a tanáruk, hanem ha kell, akkor a barátjuk is vagyok, akire tudják, hogy bármikor számíthatnak. Olyan tanító akarok lenni, akire felnéznek és megbíznak nemcsak a diákok, hanem akár a szülők vagy a kollégák is.

  1. Tanulói személyiség fejlesztése
  2. Tanulói csoportok, közösségek alakításának segítése, fejlesztése
  3. A pedagógiai folyamat tervezése
  4. A szaktudományi tudás felhasználásával a tanulók műveltségének, készségeinek, képességeinek fejlesztése
  5. Az egész életen át tartó tanulást megalapozó kompetenciák hatékony fejlesztése
  6. A tanulási folyamat szervezése és irányítása
  7. A pedagógiai értékelés változatos eszközeinek alkalmazása
  8. Szakmai együttműködés és kommunikáció
  9. Szakmai fejlődésben elkötelezettség, önművelés

 11935002_912672892103756_4728731105582098447_n