TARTALOM
- Önéletrajz
- Portfólióm célja
- Tanítói hitvallásom
- Iskolai végzettségeim
- Továbbképzések, szemináriumok
- Véleményezések, tankönyvelemzések
- Kitüntetés
- Szemelvények az iskolai életből
- A 2012/2013-as tanév
- A 2013/2014-es tanév
- Tanulói alkotások
- Önértékelés
ÖNÉLETRAJZ
Név |
Szilágyi Mária |
Személyi szám | ************* |
Lakcím | **************** **** * |
e-mail cím | *********@gmail.com |
Telefon | ***/***-*** |
Tanulmányok |
ID. KOVÁCS GYULA ÁLTALÁNOS ISKOLA MORAVICA – 1979
TESTVÉRISÉG EGYSÉG EGYSÉGES OKTATÁSI-NEVELÉSI KÖZÉPISKOLA TOPOLYA – 1981
PEDAGÓGIAI AKADÉMIA SZABADKA – 1983
ÚJVIDÉKI EGYETEM PEDAGÓGIAI AKADÉMIA SZABADKA – osztálytanító (1986)
SZAKVIZSGA – 1989
ÚJVIDÉKI EGYETEM MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR SZABADKA – diplomás tanító (2011)
ÚJVIDÉKI EGYETEM MAGYAR TANNYELVŰ TANÍTÓKÉPZŐ KAR SZABADKA – tanító – mester (2012)
|
Képesítés | tanító – mester |
Előző munkahelyek |
Vuk Karadžić Általános Iskola Krivaja
Csáki Lajos Általános Iskola Topolya
Bambi Iskoláskor Előtti Intézmény Topolya
|
Jelenlegi munkahely | Id. Kovács Gyula Általános Iskola |
Székhely | Bácskossuthfalva |
Cím | Táncsics Mihály u. 2 |
e-mail cím | iskomor@stcable.rs |
Telefon | 024/741-026 |
Számítógép-ismeret |
MS Office (Word, Excell, PowerPoint), internet, mimio, Smart interaktív tábla kezelése |
PORTFÓLIÓM CÉLJA
Tanítói portfólióm elkészítésének célja, hogy bemutassam tanítói szakmai munkám legfontosabb dokumentumait.
TANÍTÓI HITVALLÁSOM
Mi a tanári hitvallásom? Vallom, hogy minden ember, így minden gyermek egyenlő, ezt mindenképp szem előtt tartom pályám során. A tudás mellett értéket is szeretek közvetíteni a diákoknak. Nemcsak a tanáruk, hanem ha kell, akkor a barátjuk is vagyok, akire tudják, hogy bármikor számíthatnak. Olyan tanító akarok lenni, akire felnéznek és megbíznak nemcsak a diákok, hanem akár a szülők vagy a kollégák is.
- Tanulói személyiség fejlesztése
- Tanulói csoportok, közösségek alakításának segítése, fejlesztése
- A pedagógiai folyamat tervezése
- A szaktudományi tudás felhasználásával a tanulók műveltségének, készségeinek, képességeinek fejlesztése
- Az egész életen át tartó tanulást megalapozó kompetenciák hatékony fejlesztése
- A tanulási folyamat szervezése és irányítása
- A pedagógiai értékelés változatos eszközeinek alkalmazása
- Szakmai együttműködés és kommunikáció
- Szakmai fejlődésben elkötelezettség, önművelés